Go to Top

Mapowanie procesu klienta

Stowarzyszenie Absolwentów MBA zaprasza na spotkanie:

MAPOWANIE PROCESU KLIENTA

Skuteczne narzędzie do zarządzania doświadczeniami i oczekiwaniami klientów wpływające na poprawę efektywności działań firmy, zaangażowanie pracowników i wzrost skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych. 

ANNA GAPIŃSKA – Think Customer

Termin: 16.09.2020 godz. 17.30

Miejsce: Olivia Business Centre, O4-Jowisz

Rejestracja: www.evenea.pl/event/samba-2020-09

Mapowanie procesu Klienta to działanie definiujące wszystkie punkty styku Klienta z marką – zarówno na etapie przedzakupowym, jak i zakupowym i posprzedażowym. Pozwala „wejść w buty” Klienta i określić jakie są jego oczekiwania, czynności jakie musi wykonać, a także problemy czy rozczarowania na każdym etapie tej „podróży”.

Umożliwia identyfikację tego, co wpływa na jego „tak” lub „nie” i podpowiada jak sprostać oczekiwaniom, by nie tylko z sukcesem zachęcić Klienta do zapoznania się z ofertą, ale również do jej zakupu produktu lub usługi.

Świetnie porządkuje działania firmy m.in. w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta. Daje również praktyczną wiedzę jakie działania i procesy należy zmienić w firmie, by proces podejmowania decyzji Klienta i sama sprzedaż odbyła się sprawnie i przyniosła zadowolenie Klientowi, a także wzmocniły jego lojalność i zachęciła do długotrwałej współpracy wpływając na poprawę wyników sprzedażowych.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się:

  • czym jest mapowanie procesu klienta i dlaczego warto je przeprowadzić w każdej firmie?
  • jak w trzech krokach dowiedzieć się kim dokładnie jest klient firmy, czego oczekuje, jakie ma dotychczasowe doświadczenia i oczekiwania?
  • jak tę wiedzę wykorzystać i przekuć w realne działania usprawniające i sposób funkcjonowania całej firmy?
  • jak mapowanie może wpłynąć na poprawę wyników operacyjnych i wzrost efektywności pracowników?

ANNA GAPIŃSKA:

Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach managerskich i dyrektorskich, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami.

Pracowała i współpracowała z firmami polskimi i zagranicznymi kreując, wdrażając i realizując od podstaw strategie wejścia i rozwoju marek na rynkach polskim, europejskim, amerykańskim i azjatyckim.

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej i ‚École supérieure de commerce de Rouen. Dziś właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim Manager. Szkoleniowiec. Wspiera firmy w zakresie customer experience i doradza jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów, by poprawić efektywność działań.


Zapraszamy na spotkanie społeczności MBA!  Przypominamy, że na terenie Olivia Business Centre obowiązuje nakaz noszenia maseczki ochronnej. 

Małgorzata Tobiszewska – Prezes Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów MBA

Jeśli potwierdziłeś/aś swoje uczestnictwo jednak zmieniły Ci się plany i wiesz, że nie będziesz mógł/a przybyć to odwołaj swoje uczestnictwo e-mail: zarzad@mba-absolwenci.pl

, ,