MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to VI edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi zawodowo związanych ze sprzedażą.
Stowarzyszenie Absolwentów MBA po raz kolejny zostało partnerem tego wydarzenia. Nasi członkowie mogą uzyskać 20% rabatu na konferencję (należy wpisać hasło SAMBA w uwagach formularza).
Termin: 16 listopada 2016
Miejsce: Centrum Targowo-Konferencyjne Amber Expo w Gdańsku
Uczestnicy: 150-200 osób; prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, key account menedżerowie, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych;
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training – światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
HITY VI edycji:
- Nowatorski spektakl w konwencji Mentoring Theater o meandrach zarządzania i sprzedaży w wykonaniu Milczarek Bukowski Trio.
- Wywiad z prof. Andrzejem Szahajem na kontrowersyjny temat – Czy kapitalizm jest zepsuty? Jeśli tak – to jak to wpływa na sprzedaż?
- Jacek Kotarbiński – Jak znaleźć synergię w działaniach zespołów marketingu i sprzedaży? Czy to w ogóle możliwe?
Program tegorocznej konferencji:
- MENTORING THEATER – Niecodzienny spektakl umożliwiający przyjrzenie się relacji szef-podwładny, sprzedawca-klient czy lider-zespół z perspektywy fotela teatralnego. Sprzedaż i przywództwo widziane w krzywym zwierciadle z pokazane z dynamiką i dużą dawką humoru. – Milczarek Bukowski Trio
- Sprzedaż to kwintesencja kapitalistycznego modelu gospodarki. Jak sytuacja, w której kapitalizm wyraźnie „się popsuł” wpływa na dzisiejszą sprzedaż i zarządzanie zespołami sprzedażowymi? – wywiad z Andrzejem Szahajem
- Jak Elf i Krasnolud z „Władcy pierścieni” szukali złotej formuły – czyli jak znaleźć synergię we współpracy sprzedaży z marketingiem? – Jacek Kotarbiński
- W jaki sposób wdrożenie Customer Experience Management może wesprzeć sprzedaż w twojej organizacji? – Marta Bryła-Gozdyra
- Czy w Twoim zespole pracują odpowiedni handlowcy? Jak znaleźć właściwych ludzi i rozwijać ich po przyjęciu do organizacji? – Jacek Czarnowski
- Taktyczne zarządzanie sprzedażą. Jak przełożyć strategię sprzedaży na działania zespołu handlowego? – Agnieszka Grostal
- Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, czyli długoterminowy plan na efektywny zespół sprzedażowy. – Maciej Cichocki, Norbert Grzybek
- Czy jesteśmy skazani na kij i marchewkę? Nowe narzędzia motywacyjne w sprzedaży. – Tomasz Kalko
Więcej informacji i zapisy na konferencję:
https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy