Go to Top

Morfologia Sprzedaży – 16.11.2016

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to VI edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi zawodowo związanych ze sprzedażą.

Stowarzyszenie Absolwentów MBA po raz kolejny zostało partnerem tego wydarzenia. Nasi członkowie mogą uzyskać 20%  rabatu na konferencję (należy wpisać  hasło SAMBA w uwagach formularza).

Termin: 16 listopada 2016

Miejsce: Centrum Targowo-Konferencyjne Amber Expo w Gdańsku

Uczestnicy: 150-200 osób; prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, key account menedżerowie, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych;

Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training – światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

HITY VI edycji:

  • Nowatorski spektakl w konwencji Mentoring Theater o meandrach zarządzania i sprzedaży w wykonaniu Milczarek Bukowski Trio.
  • Wywiad z prof. Andrzejem Szahajem na kontrowersyjny temat – Czy kapitalizm jest zepsuty? Jeśli tak – to jak to wpływa na sprzedaż?
  • Jacek Kotarbiński – Jak znaleźć synergię w działaniach zespołów marketingu i sprzedaży? Czy to w ogóle możliwe?

Program tegorocznej konferencji:

  • MENTORING THEATER – Niecodzienny spektakl umożliwiający przyjrzenie się relacji szef-podwładny, sprzedawca-klient czy lider-zespół z perspektywy fotela teatralnego. Sprzedaż i przywództwo widziane w krzywym zwierciadle z pokazane z dynamiką i dużą dawką humoru. – Milczarek Bukowski Trio
  • Sprzedaż to kwintesencja kapitalistycznego modelu gospodarki. Jak sytuacja, w której kapitalizm wyraźnie „się popsuł” wpływa na dzisiejszą sprzedaż i zarządzanie zespołami sprzedażowymi? – wywiad z Andrzejem Szahajem
  • Jak Elf i Krasnolud z „Władcy pierścieni” szukali złotej formuły – czyli jak znaleźć synergię we współpracy sprzedaży z marketingiem? – Jacek Kotarbiński
  • W jaki sposób wdrożenie Customer Experience Management może wesprzeć sprzedaż w twojej organizacji? – Marta Bryła-Gozdyra
  • Czy w Twoim zespole pracują odpowiedni handlowcy? Jak znaleźć właściwych ludzi i rozwijać ich po przyjęciu do organizacji? – Jacek Czarnowski
  • Taktyczne zarządzanie sprzedażą. Jak przełożyć strategię sprzedaży na działania zespołu handlowego? – Agnieszka Grostal
  • Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, czyli długoterminowy plan na efektywny zespół sprzedażowy. – Maciej Cichocki, Norbert Grzybek
  • Czy jesteśmy skazani na kij i marchewkę? Nowe narzędzia motywacyjne w sprzedaży. – Tomasz Kalko

Więcej informacji i zapisy na konferencję:

www.morfologiasprzedazy.pl

https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy

https://www.youtube.com/channel/UCIir-PFLTXbDcIAee3YimOA

14480481_1243828962316091_1964256259657499277_o