PRAKTYCZNY WARSZTAT „WPROWADZENIE DO INTERIM MANAGEMENT”
INAUGURACJA DZIAŁALNOŚCI REGIONALNEGO KOŁA STOWARZYSZENIA INTERIM MANAGERS
W TRÓJMIEŚCIE
Jeśli szukasz pomysłu na własną karierę, jeśli chciałbyś zostać menedżerem czasowym, jeśli jesteś Interim Managerem – zapraszamy do nas!
Czy warto pracować w formule interim management? Od czego zacząć? Jak i gdzie szukać źródeł projektów? Jakie narzędzia są przydatne w IM? Ile zarabia Interim Manager? Odpowiedzi na te pytania poznamy w trakcie warsztatu. To praktyczne wskazówki dla wszystkich zainteresowanych karierą Interim Managera.
W programie spotkania ponadto przykłady zrealizowanych projektów interimowych i solidna porcja ważnego w IM networkingu.
We współpracy z DNV GL, GFKM oraz Stowarzyszeniem Absolwentów MBA organizujemy inspirujący warsztat wprowadzający w tajniki pracy Interim Managera. Warsztat inauguruje działalność Trójmiejskiego Koła Stowarzyszenia Interim Managers (SIM)*.
Co daje warsztat IM?
- Zapoznanie się z metodologią prowadzenia projektów IM wypracowaną na bazie najlepszych praktyk z Polski i zagranicy;
- Poznanie zestawu praktycznych narzędzi do zarządzania projektami IM;
- Zdobycie wiedzy o praktycznych aspektach zawodu Interim Managera;
Dla kogo?
- menedżerów, rozważających dalszy rozwój swojej kariery zawodowej w formule projektowej;
- menedżerów poszukujących atrakcyjnych narzędzi zarządczych;
- wszystkich zainteresowanych ideą zarządzania czasowego (interim managementu).
Kiedy i gdzie?
4 kwietnia 2018
Godz. 17.00-20.00
ul. Łużycka 6E (sala na parterze), Gdynia
Warsztat poprowadzi Elżbieta Mądra, ekspert, shadow interim manager, Członek Zarządu SIM.
Zgłoszenia mailowo do dnia 26.03.2018: kontakt@stowarzyszenieim.org
Dodatkowe informacje: Wojciech Iwulski, tel: 883 622 777, w.iwulski@stowarzyszenieim.org
Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) jest pierwszą na rynku polskim organizacją non profit skupiającą interim managerów. Powstało z inicjatywy osób, które na co dzień wdrażają w życie idee interim managementu. Jego celem jest działalność publiczna na rzecz budowania, promowania i propagowania idei interim management. Stowarzyszenie pracuje na rzecz podnoszenia świadomości przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania idei IM w zarządzaniu przedsiębiorstwami.
Chroni interesy samych Interim Managerów, w celu uzyskania poczucia bezpieczeństwa zawodowego – grupowego i indywidualnego. Partnerem SIM jest brytyjskie stowarzyszenie zrzeszające interim managerów – Institute of Interim Management (IIM) oraz firma doradztwa personalnego Inwenta, specjalizująca się w realizacji projektów interimowych.
Elżbieta Mądra
Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers. Inicjatorka Koła Shadow Managerów, pomysłodawczyni i współautorka podręcznika Shadow Managera. Doradca w zakresie zarządzania i optymalizacji procesów, licencjonowany trener LMI – programu podnoszenia efektywności własnej. Pracuje w obszarach rozwoju kompetencji, zarządzania strategicznego, szkoleń z zarządzania zmianą i poprawy efektywności operacyjnej. Doświadczony Senior Interim Manager i Shadow Manager. Prowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne. W procesach doradczych zajmuje się definiowaniem zadań i monitoringiem ich wykonania. Przez ponad 15 lat pracowała dla renomowanych producentów sprzętu medycznego (Bayer, Roche) zajmując różne stanowiska w sprzedaży i marketingu. Wprowadziła na rynek renomowaną firmę medyczną Radiometer, budując od podstaw struktury, zespół i strategię sprzedaży. Zna bardzo dobrze specyfikę firm działających w obszarach B2B. Absolwentka Studium Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Studiów Podyplomowych Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim. Licencjonowany trener w programie Leadership Management International.